نظر آرتور هیز در خصوص رشد بیت کوین

بیت کوین

آرتور هیز (Arthur Hayes)، بنیانگذار بیتمکس (BitMEX) نسبت به بیت کوین خوش بین است. هیز نظرات خود را در پلتفرم X در کنار نموداری که قرارداد بازخرید معکوس خالص (RRP) و تغییرات موجودی حساب عمومی خزانه داری (TGA) را نشان می‌دهد، به اشتراک گذاشت، هیز از جانت یلن وزیر، خزانه داری ایالات متحده، به عنوان “Bad Gurl Yellen” یاد کرد.

هیز هموطنان علاقه‌مند به بیت کوین را تشویق کرد که متمرکز بمانند، که بر افزایش قابل توجه نقدینگی دلار آمریکا تاکید کرد. او پیشنهاد کرد که بیت کوین احتمالاً منعکس کننده افزایش نقدینگی دلار است که منجر به افزایش قیمت آن می‌شود.

نمودار همراه تغییرات خالص موجودی‌های RRP و TGA را نشان می‌دهد، که نشان دهنده ارتباط احتمالی بین افزایش نقدینگی دلار و قیمت بیت کوین است.

در همین حال، dharmafi، تحلیلگر رمزارز، ارقام خاص‌تری را در X به اشتراک گذاشت. این پست بر RRP 65 میلیارد دلاری و موجودی TGA سی و پنج میلیارد دلاری، با افزایش قابل توجه نقدینگی خالص 106 میلیارد دلاری از 21 نوامبر تأکید کرد.

بیت کوین

همانطور که هیز تاکید کرد، افزایش نقدینگی نشان دهنده پویایی در حال تغییر در بازارهای مالی است. سرمایه گذاران و علاقه مندان به بیت کوین با مشاهده تزریق نقدینگی می‌توانند اثرات بالقوه‌ای را بر بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی کنند.

در حالی که یکی از بنیانگذاران بیتمکس ارتباط بین نقدینگی دلار و قیمت بیت کوین را برجسته می‌کند، داده های دارمافی (dharmafi) تأثیر افزایش نقدینگی را تقویت می‌کند. افزایش 106 میلیارد دلاری نقدینگی خالص از 21 نوامبر سؤالاتی را در مورد تأثیرات بر طبقات مختلف دارایی، از جمله رمزارزها ایجاد کرده است.

در همین حال، یلن که به بیت کوین بدبین است، اخیراً هنگام صحبت با رویترز در نشست وزرای دارایی G20 و روسای بانک مرکزی به صرافی‌های ارزهای دیجیتال هشدار داد که از قانون پیروی کنند.

یلن بر اهمیت انطباق در صنعت ارزهای دیجیتال و بر لزوم پیروی از مقررات برای فعالیت در سیستم مالی ایالات متحده تاکید کرد.